17 Ocak 2015 Cumartesi

Kısa sözler

Kapak yemek hoşuna gidiyorsa buda benden sana, yol verdim yalancılara o yolda bile gidemediler, sen ve senin gibiler alışmışsınız sahte romanlara, gidin okuyun başkalarına vardır inanacak saflar bu hayatta..
Aşk aynen yazıIdığı gibidir: SesIi başIar, sessiz biter.
"Hayat bir savaştır. Tek silahın aklın ve inancındır."
iSyanım Bu Hayat Değil Güzelim isyanım Bu Aşka!
Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz, işte iIişkinin en güzeI dönemi.
sevmeden evlenmek inanmadan ibadet etmek gibidir
Belki de bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir
Ben yalanı sevmem gerçek olacak bana, ya delikanlı gibi sözünde duracak yada benim karşımda dansöz gibi yalanlarıyla kıvırtmayacak!
ölüm ölüm dedigin ne dir ki be gülüm azRaiLde OlSA gelen melek degilmi..
Hiç yok dedin çok şey çıktı,çok şey vardı adam gibi adam yoktu,ne aradik nede bulduk.
Kötüleri iyi yapmak için uğraşacağına,iyilere sahip çık kötü olmasın.
Bana akıl vermeden önce geriye kalanın sana yetip yetmeyeceğini iyi hesapla.
Beni Ağlatarak Gidiceksen cennete , Akan Göz Yaşlarımdır Sana Beddua Olmaz yerin cennet Bunu Unutma..
Gülün dikeni batmaz sevmeyi bilene, sevmeyene batar dikenler tutmak istesede, sen yanlış gül'ü seçmişsin tutamazsın beni bak işine güzelim..
Kalleş dostum olacağına Delikanlı Düşmanım ol..

0 Yorum

Yorum Gönder

Yorumlar