17 Ocak 2015 Cumartesi

Feminist sözler

Hiç evlenmedim çünkü buna ihtiyac duymadım. evimde bir kocanın yerini tutacak 3 hayvanım var. sabahları hırlayan bir köpeğim , öğleden sonra küfreden bir papağanım ve akşamları eve geç gelen kedim..
Günü kurtarmaya çalışanlar hep erkeklerdir gerçekten seveni sevmezler boşver gitsin
Saçma saçma konuşmaktansa hiç konuşmayı tercih etmemelisiniz.
En iyi erkek sevmesini bilip, karşısındaki bayandan birşey beklemeyecek kadar ciddi olandır.
Ne Giyip Ne takdığın umurumda değil en pahalı elbiselerde olsa Üstünde, insanlığı giyemedik den sonra çıplaksın gözümde.
Tanrı kadınları erkekleri evcilleştirmesi için yarattı..!
Dilinden düşmeyen tek şey adım olsaydı gelir beni isterdin boş lafa gerek yok.
Güvenmek sevmekten daha değerli, zamanla anlarsın.
Dünyadaki en saf insan olduğunu iddaa eden kişiler, aslında şeytana danışmanlık yapabilecek kapasitede kişilerdir. Unutmayın..
Arkamdan konuşup beste yapacağına ; gel yüzüme konuşta birlikte düet yapalım
'Aşk nedir biliyor musun'' ''Tek bir erkek için dünyadaki bütün erkeklerden vazgeçmek ve bundan zerre kadar pişmanlık duymamak''
Kaç defa seni seviyorum dedin aylardır istemeye aileni göndermedin böyle sevgin varsa ben almayım..
En iyi erkek sevmesini bilip, karşısındaki bayandan birşey beklemeyecek kadar ciddi olandır.
Kendini dünyalar kadar değerli zannedenlere kısa bir not: Dünya beş para etmiyor
Komünistlik parayı, feministlik kocayı bulana kadardır.

0 Yorum

Yorum Gönder

Yorumlar