17 Ocak 2015 Cumartesi

Mafya sözleri

HER NE KADAR DA PISKOPATLIKTA GÖZÜM OLMASADA DALIMI KIRANIN AGAÇINI KÖKÜNDEN SÖKERIM
Ayaklarını Eline veririm yürümesini unutursun ona göre...
Siz Mahallede Kutu Kutu Pense Oynarken, Biz Kutu Kutu Efes İçiyoduk.
Bizim Kurduğumuz Hayallerde öLüm Yaşadığımız Hayatta Ölümün Kendisi Vardır.
Biz Ölümü Bir Adım Arkamıza Aldık, Şimdi Aşkımızı Arıyoruz..
Uçmak istiyorsan hayal kurma biz seni uçururuz ama sonra inişin kötü olur koçum..
Karanlığın…faişe…olup…benle..yatmasına..sensizliğin…silah…olup…her..gece..peni…taramasına…alıştım..be…gülüm
CocukLArin Bir MaSaLa KanDiği Gibi BéNDé SéNin GozLéRiNé Kanmsim GuNésin YéR Yuzunu Yaktiği Gibi Gulum SéNin GozLérinDé yanmisim
Gözümden akan yaşlar değerimi bilmeyen şerefsizlere sadakam olsun
Birdaha Aynısını tekrarLarsan şuandan itibaren ilk ve son benim yüzümü görüceksin hayatında.
AY HER GECE DEGİŞİK ŞEKİLLEDE OLABİLİR AMA BENİM SENİ SEVMEM ASLA DEGİŞMİYECEKTİR….
Aldanma Hayatın Cilvelerine Herşey Bahane Görünüşüm Serseri aMa Gönlüm Şahane.
Ne Alayına Giderim Ne Kralına Varsa Bi Sorun Kralıda Gelir Ayağıma Alayıda..{AlCap0ne}
Beş para edermi varlığın ! Yokluğun beni acıtsın , alem affetsin seni . Ben affetmem . Nerde Unuttuysan Beni Orda Kal !.
Boş işlerle Uğraşsaydık Şuan benim Karşımda Ben Olurdum Aslanım..

0 Yorum

Yorum Gönder

Yorumlar